Min finaste fina, och otroligt efterlängtade



Snart får jag sällskap av det bästa jag vet. Alex skriver tenta just nu (på en lördag, det är helt galet), men när han är klar kommer han över. Efterlängtat, för jag har inte sett röken av honom på hela veckan. Men så är det när han har tentaperiod. Att säga att jag längtar efter honom är en underdrift. Jag tänkte passa på att överraska honom med något som han tycker om. Vad kan jag inte skriva ut här, för även om jag inte tror att han komemr att hinna kika här inne innan han kommer över så tänker jag inte ta några risker. En överraskning ska vara en överraskning. Bortsett från om en kompis under press berättar vad som händer i en tv- serie som en annan kompis tittar på, och är för nyfiken för att kunna vänta en och en halv säsong för att få veta vad den stora twisten är. Nu säger jag inte att jag har tvingat någon att berätta detta, men rent hypoteitskt... om... ja... precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0