Söndagstränad



Att träna på en söndag är kanske inte någonting som jag vanligtvis gör, men det känns faktiskt riktigt, riktigt bra. Det var ganska folktomt på gymmet, vilket alltid är tacksamt. Ju färre människor som ser mig svettas och slita, desto bättre. Det blev en halvtimme på löpbandet och en halvtimme inne i gymmet. Sedan tröttnade både jag och Alex, och ansåg oss vara klara för dagen.

Men det kanske är någonting som jag ska börja med. Ägna en timme varje söndag åt att träna, det är faktiskt inte så mycket, och med tanke på att söndagarna sällan är uppbokade med massa annat finns ju alla möjligheter i världen att hinna med det. Dessutom är det skönt att få ett träningspass avklarat och ändå ha massa tid över av dagen. Ska försöka söndagssatsa från och med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0