Dagens



Dagens humör: Bortsett från en elak hosta och trötthet går det inte någon nöd på mig.

Dagens tråkigaste: Det är fan aldrig roligt att tvätta. Inte i dag heller.

Dagens beroende: Mandariner. Det är nu de är som godast, och jag kan inte sluta moffa. Tror jag har ätit sex stycken i dag.

Dagens "jag orkar verkligen inte, men måste verkligen": Bädda sängen med nya lakan. Det kan vara en av de absolut jobbigaste sakerna som finns. Bara knöligt. Fast det är underbart att krypa ner i en nybäddad säng.

Dagens tråkigaste måltid: Middagsnudlarna. Gott, men så urbota tråkigt.

Dagens mest ångestframkallande: Julklappsinköpen. Jag har inte börjat än, och skjuter det bara på framtiden. Dock börjar framtiden komma i kapp mig. Lite väl fort.

Dagens fundering: Är jag i klimakteriet? Sitter i soffan och är alldeles varm efter att ha ansträngt mig typ ingenting. Fast det kan i och för sig vara så att jag sitter med en tjock tröja på mig precis bredvid elementet som brassar på för fullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0