Alla Hjärtans Dag

Jag har egentligen aldrig varit något jättestort fan av Alla Hjärtans Dag, men jag tycker ändå att man på något sätt ska fira den med den person som man har kär. Det behöver inte handla om att köpa massa saker till sin respektive, utan bara om att ta hand om och rå om varandra.

Söndagen tillbringade jag därför med Alex. Vi sov länge, och på eftermiddagen öppnade vi en flaska bubbel. På kvällen bjöd min pojkvän ut mig på restaurang Agaton i Gamla Stan. Ett perfekt avslut på veckan, och en väldigt mysig avslutning på årets hjärtedag.



Bubbel på hemmaplan.



Alex var finklädd.



Vitlöksbröd.



Jag åt tomat med buffelmozzarella till förrätt.



Till varmrätt åt jag lax med sparrisrisotto.



Jag skulle egentligen inte ha någon efterrätt, då jag var på tok för mätt, men när jag var på toaletten passade Alex på att beställa åt mig ändå. Han visste att jag skulle ångra om jag inte provade den vita chokladmoussen som jag hade suktat efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0