Beaches



Fick jag bestämma skulle jag och Kärleken ligga på en vacker strand någonstans. Där det aldrig blir kallt och snö inte existerar. Och där man inte behöver hålla koll på någonting annat än tidvattnet.

25 semesterdagar om året är för lite. För tre av de veckorna vill jag ha på sommaren, och då är det bara 10 dagar kvar. Och det kommer man inte långt på. Planen nu är att försöka fortsätta spara några dagar, så att jag kan åka till Australien över nyår.

Men om vi lyckas hålla det vi har sagt, åker jag och Kärleken till Frankrike över påsken. Då har man ju fyra dagar sammanhängande ledighet, vilket är perfekt. Nu är det bara att hålla en tumme att det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0