En natt på Patricia

Jessica, som är kompis med Tina men även Roberts ex, fyllde 25 år tidigare i veckan, och detta ville hon självklart fira. Så igår var det middag och party på Patricia. Bortsett från mig och Alex, var där även Jessica och hennes kille Omar, Martin, Tina och Robert.



Födelsedagsbarnet. Tyvärr är bilden kass, men det kan inte hjälpas. Vi skyller på fotografen.



Robert åt entrecote.



Både jag och Alex åt oxfilé.



Martin.



Martin släppte loss på dansgolvet.



Alex var på partyhumör, och jag var tyvärr lite trött.



Martin och Tina ute på däck.



Robert har förstått hur det funkar. Om man blundar syns man inte.



Rn vansinnigt smickrande bild sent på natten.



Tina och jag diskuterade tatueringar.



Finast. Strax innan vi åkte hem med 04:26- tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0