Joel Kinnaman



Jag har precis sett den första av de nya filmerna om Johan Falk. Och fy satan, så spännande den var. Jag satt som på nålar. Joel Kinnaman. Den hemska backslicken och ansiktsbehåringen kan jag faktiskt bortse ifrån - det är någonting med den mannen som fängslar mig. Så har det varit ända sedan jag såg Hannah med H första gången.

Nu känner jag ett starkt behov av att se resterande Johan Falk- filmer omgående. Har jag tur så kommer alla att visas på tv de kommande söndagarna. Skulle det inte vara så, behöver jag inte fundera någon längre tid på vilken film jag ska hyra nästa gång jag står i videobutiken.

Jag ser även fram emot när Snabba Cash går upp på bioduken om någon vecka. Ännu mer Joel Kinnaman. Awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0