Nyårsmiddag

Som traditionen säger, ska man äta nyårsmiddag hos Marielle och David. Som vanligt var det väldigt trevligt, och i år hade vi utökat gästlistan.



Jag och Alex var fina.



Jag och Alex lagade förrätt. Den bestod av smördegsknyten med lök, champinjoner, skinka och ost, och rucolla med balsamvinäger och rostade pinjenötter.



Marielle och David stod för varmrätten. Mycket gott.



Emelie och David gjorde desserten. Hur många olika sorters frukter som helst, glass, maränger och chokladfondue - både vanlig mjölkchoklad och toblerone.



Marielle var söt som en docka. Fast det är hon ju alltid.



Marielle och David har lärt sig spela gitarr.



David och Emelie var vansinnigt trevliga.



Jag spelade Guitar Hero för första gången. And it was fun!



Full fokus.



Jag prioriterade alkohol, och Alex prioterade Guitar Hero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0