Som om det inte var nog med kaffet

0-6dae0f4687c8f8591e961a88ee820a2c.png

Som om det inte var nog med kaffet. Jag kunde inte längre ignorera att min filmjölk var full med klumpar. Jag öppnade förpackningen igår, men drack bara väldigt lite, och märkte det inte då. Men i dag upptäckte jag att den var full med klumpar, trots att den går ut först på söndag. Redan förpackningen jag ätit tidigare under veckan var full med klumpar, men jag ignorerade det då för att jag var hungrig och inte hade något annat att äta. Och den luktade som vanligt. Förmodligen har kylkedjan blivit bruten, men jag orkar inte släpa med mig filmjölken till butiken igen, utan funderar på att maila Arla direkt och klaga lite. I vilket fall som helst blev min frukost förstörd, och jag är glad att vi har frukt på kontoret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0