Vecka 4



Hela den här veckan är uppbokad för min del. Jag förstår inte hur jag kan lyckas få almanackan så fullspäckad, och ändå tycka attj ag inte hinner med att göra alla saker som jag vill göra och träffa alla människor som jag vill träffa. Den här veckan ser ut som följer.

Måndag (aka i dag): Träna.
Tisdag: Träna.
Onsdag: Fika med Linnea.
Torsdag: Brett Anderson på Nalen. Kan bli hur bra som helst.
Fredag: I min kalender står det "Dansa salsa med Alex", men jag tror inte att det blir så. Han ska eventuellt träna med Kristoffer och Edna, och i såna fall blir det ingen salsa. Förhoppningsvis möter jag upp honom eller alla tre lite senare. Mitt hetaste tips är då bio- Snabba Cash. Eventuellt tränar jag själv efter jobbet. Det visar sig.
Lördag: Ridning på förmiddagen. Party på kvällen.
Söndag: Jag tror att jag har tvättstugan mitt på dagen. Kan vara bra att kolla upp.

Förhoppningsvis får jag tillbringa kvällarna och nätterna med pojkvännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0