Alla goda ting är tre



Den kommande veckan bjuder på flera efterlängtade saker, som gör att det spritter av glädje i mitt hjärta.

Kusin Gabrielle kommer hem på torsdag. Hon är ju, som bekant, bosatt i Australien sedan flera år tillbaka, och nu är det dags för henne att åter besöka Svea. Som jag har längtat! Släktmiddagarna nuförtiden känns inte helt kompletta, då hon inte är med. Men nu får vi några veckor med henne, och jag ska passa på att försöka umgås med henne så mycket som möjligt, för man vet ju inte när man ses igen.

På torsdag är det även dags för min fina pojkvän att komma hem efter en månad i kinesland. Tiden har gått mycket fortare än vad jag hade vågat hoppas på, även om det samtidigt känns som en evighet sedan jag fick känna på hans lena hud och drunkna i hans armar. Tanken på att snart få krypa ihop i hans famn och bara vara får mig att må otroligt bra inombords. Snart, baby.

Jag jobbar hela veckan, men sedan jäklar- då har jag en veckas härlig semester. Den är extremt efterlängtad, och jag ska göra mitt bästa för att njuta så mycket som det bara går. Har redan en lista på saker som jag vill göra, och förhoppningsvis kan jag när veckan är slut bocka av de flesta av dem.


Kommentarer
Postat av: E

sv; ja ellerhur :)

2010-07-11 @ 20:33:54
URL: http://elleneliza.devote.se
Postat av: Anonym

Och som jag längtar!!!! det liksom spritter i benen och jag kan inte sitta still. längtar som ett barn på julafton! Kanske en drink eller 342 på fredag??

2010-07-12 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0