Betty la fea



Igår sändes det sista avsnittet av Ugly Betty. I fyra år har jag följt serien, och det känns lite tomt nu när det är definitivt över. För även om den tappat lite på sistone, så har jag inte slutat tycka om den. Den skiljer sig så pass mycket från allt annat som gått på tv att det har varit värt att fortsätta titta.

Det var ett värdigt slut på sagan om Betty la fea, och alla trådar knöts ihop på ett fint sätt. Det fanns inte någonting som lämnade tittarna med sura miner över ouppklarade intriger, och det är jag glad över. Jag avskyr när en serie går i graven utan att man får klarhet i allt man har suttit och undrat över. Men Ugly Bettys sista avsnitt skänkte idel leenden och varma känslor. Tråkigt att det är slut nu, men det är lika bra att sätta punkt när serien fortfarande håller hög kvalitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0