Början på något stort?



Så har man varit på bild i tidningen då (ja, det är jag som står där bak till höger). Och jag fick aldrig en chans att lämna mina synpunkter på den här bilden innan den publicerades (för då förstår nog alla att den aldrig hade fått se solens ljus), så jag tänker kommentera den nu. För det här är min blogg. Här bestämmer jag.

1. Ja. Jag var precis så blek som jag ser ut att vara. Det vill säga vit.
2. Nej, jag posar inte för kameran. Ja, jag ser ut som värsta fjanten.
3. Som synes, så bränner solen på rätt bra, vilket resulterar i rynkade ansikten och kisande ögon. Man kan omöjligen se snygg ut då.
4. Nej, jag var inte medveten om att bilden togs. Då hade jag flyttat mig längre åt sidan, och ut ur bild.

Men va fasiken. Jag är med i tidningen. Kan jag numera kalla mig för kändis och springa förbi krogkön till Golden Hits i kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0