En uppskattad lapp



Få saker kan göra mig så upprörd som när mina grannar inte respekterar tiderna i tvättstugan. I kväll träffade jag på en av mina grannar där nere när jag kom ner för att ladda de första maskinerna. Jag sa att det var ok att hon använde torkrummet och torktumlaren ett tag till, då jag ändå inte hade användning för dem innan mina maskiner var klara. När jag kom ner en timme senare hängde hennes saker fortfarande på tork, men jag flyttade lite på dem och hängde upp mina kläder bredvid. När jag nu kom ner i tvättstugan igen, hade hon varit där, och efterlämnat en lapp. Och hur kan man vara irriterad på någon som gör det? Mycket snyggt gjort. Tack, granne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0