Fiskfjällsklänning

Ända sedan jag såg den här klänningen på bild första gången har jag hållit ögonen öppna efter den varje gång jag har besökt ett H&M. Igår var jag och Alex inne i stan och kikade på lite kläder, och just den här skapelsen dök upp framför mig. Det fanns bara en kvar i butiken, och den var dessutom i helt fel storlek. Vad göra? Jo, springa runt till alla andra miljoner H&M- butiker som finns inne i stan. Och det gav utdelning. På Drottninggatan fanns det flera exemplar kvar. Tyvärr var det inte kärlek när klänningen väl var på. En liten lätt förälskelse, men inte mycket met än så, och det är jag inte villig att betala 499:- för. Men nu vet jag, och behöver inte undra eller bli sur över att jag inte fick tag på klänningen.

Men håll med om att den är helt underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0