Som smält isglass



Det är helt galet varmt ute, och har så varit i några dagar. Just nu är det 28 grader i skuggan utanför mitt fönster, och jag vågar nästan inte tänka på hur varmt det är i solen. Att promenera till tunnelbanan (en annan station än vad jag vanligtvis åker ifrån) var ett litet helvete, och att ta samma väg hem var ännu värre, då jag hade kassar att släpa på.

Men även om det kan bli lite jobbigt när det är så extremt varmt, är jag väldigt glad över hettan. Det känns som att det var så längesedan vi hade en riktigt fin svensk sommar, och jag hoppas att det är i år det vänder. Men med min tur håller väl värmen i sig lagom till det att jag har semester. Då brukar det ju vara halvroligt väder här hemma...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: ja, jag håller verkligen med!

2010-07-04 @ 17:43:06
URL: http://ssofiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0