Tillbaka till verkligheten



Nu är det slut på det roliga. I morgon är det återigen dags att gå upp tidigt och släpa sig iväg till jobbet. Min semestervecka har försvunnit fort, även om jag har lyckats få ut mesta möjliga av den. Det har varit full rulle nästan varje dag, och jag kan sätta många bockar på listan över saker jag ville göra under semestern.

Men även om jag har lite jobbångest just nu, så jobbar jag ju bara två veckor innan det är dags för nästa semestersläng. Då har jag ytterligare två veckor ledigt. Det är vansinnigt skönt att veta att det finns mer ledighet att vänta, om jag bara biter ihop ett litet tag. Och det ska jag väl klara av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0