Nytt i garderoben

Jag har lite nytt i garderoben, som jag tänkte dela med mig av.



Jag är väldigt svag för prickigt, i synnerhet om det är vita prickar på svart bakgrund. Alex, däremot, tycker inte alls om prickigt. Det struntade jag i, och pröjsade gladeligen 199 riksdaler för den. Som tur är kan han sträcka sig åt att "den är ok" (som om jag skulle bry mig...).



Kavajen är någon månad gammal, men ännu oanvänd. Kjolen är desto nyare, inhandlad i lördags. Blusen är gammal, den får bara vara med på bild för att få till den rätta business woman- känslan. Me likey.



Jag anser inte att jag passar i tighta shorts, men dessa i en lösare modell funkar utmärkt. De kanske inte ens kan kallas för shorts, utan snarare byxkjol. Det töntigaste plagget jag kunde tänka mig för några år sedan, men just den här modellen var lätt värd 149 spänn.



En kjol är alltid ett trevligt tillskott i garderoben, och inte ett plagg som är alltför vanligt förekommande heller. Denna blir perfekt för höstens partykvällar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0