Vilse i SKHLM



Trots dagens fina väder valde jag att åka till Skärholmens Centrum i dag, och spana lite i affärer. Egentligen borde jag inte shoppa, men jag är så trött på allt jag har i mina garderober. Det är dags att uppdatera där. Kände dock inte för att åka in till stan, och då ligger ju Skärholmen nära till hands. Att åka hem var dock lite knixigare. Tror ni inte att jag lyckades gå vilse i den där gallerian, och hittade inte rätt utgång till torget. Hamnade fel hela tiden. Det tog flertalet försök innan jag lyckades, och då var jag inte på mitt gladaste solskenshumör direkt.

Men nu är jag hemma igen, och allting känns mycket bättre. Förhoppningsvis kommer jag inte att lida efter denna traumatiska upplevelse mer än någon halvtimme till. En sak är dock säker. Jag väntar nog med att åka tillbaka till Skärholmen tills dess att Alex är hemma igen. Han hittar bättre där än vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0