Bröllopsresan



I veckan köpte jag Expressen för första gången på jag vet inte hur länge, bara för att jag var nyfiken på vad Victoria och Daniel hade att säga om bröllopet och bröllopsresan so far. Egentligen är jag helt emot att media söker upp dem på det här sättet. Det här är deras tid att njuta och vara med varandra. Då ska de inte bli jagade av fotografer och journalister. Men samtidigt vill jag ju veta var de är, vad de gör, vad de tycker och tänker om bröllopet och framtiden. Så genom att köpa tidningen blir jag ju medskyldig till medias hets.

Och det var inte ens värt det. Det framkom ingenting nytt och spännande i artikeln. Det var bara sådant som man kunde gissa sig till. Det var med andra ord helt onödigt för MAlin Roos att ta sig hela vägen till Franska Polynesien. Och för övrigt undrar jag hur i helskotta hon fick nys om exakt var de är. Var det någon som tipsade henne, eller har Expressen lyckats nosa fram det själva? Oavsett vilket, så är det vansinnigt dåligt.


Kommentarer
Postat av: polkagris

men vad lågt att det står victoria med typ jättestora bokstäver och sen står det daniel med mycket mindre..

2010-06-26 @ 17:07:11
URL: http://emmiiz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0