Dagens To Do

I dag tänkte jag försöka att vara extremt effektiv. Det finns så många saker som jag vill hinna med, men det finns också en risk att jag fastnar i soffan utan att kunna slita mig från datorn. Det vore förargligt.

Dagens lista:

- Städa
- Vika ren tvätt och lägga i garderob och byrå
- Diska (är dock inte så mycket, så det borde gå fort)
- Få undan allt katthår som Colfax lämnade efter sig. Det ser ut som att hon hälften av hennes päls har hamnat på en av soffkuddarna.
- Betala räkningar
- Ge mig ut på en promenad
- Handla frukost till veckan
- Tvätta håret
- Fixa med mitt projekt

Och det dumma är att om en timme är det Top Model- maraton i fem timmar. Det är min värsta fiende. Måste. Stå. Emot. Måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0