De utlovar värme



Den här dagen har rullat förbi väldigt snabbt. Men jag klagar inte. Det är ju trots allt måndag, och ju fler dagar som går desto närmare helgen kommer vi ju. Den här veckan är dessutom bara en fyradagarsvecka då det är Midsommar på fredag. Freakin' fantastic! Och om man kan lita på väderprognoserna blir det till att ta med sig solglajjerna i morgon. 23 grader varmt var vad jag såg i tidningen. Infrias detta, kan det vara bra att skydda ögonen (Alex, jag ska försöka komma ihåg solskyddsfaktor också...). Tur att man har rakat benen, för jag tänker inte ha pantalonger på mig till klänningen i morgon. Det är hög tid att de släpps ut i det fria och får lite färg.


Kommentarer
Postat av: Maria

SV: Ja! Den låten är helt underbar (:

2010-06-21 @ 23:07:13
URL: http://msmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0