Klänningar från bröllopet

Här kommer några av mina favoriter bland klänningarna som de kvinnliga gästerna hade på sig på lördagens bröllop.



Håll det inom familjen. Madeleine var, bortsett från Victoria, absolut snyggast i sin blåa volangkreation. Jag älskar den. Väldigt somrig. Och mamma Silvia var inte långt efter hon. Smashing.



Mette Marit. Fina, fina Mette. Hon lyckades vara en av de finast klädda under alla de dagar hon befann sig i Sverige. Och den här klänningen är inget undantag. Så jäkla snygg.
(För övrigt är talet som Haakon höll under deras bröllop ett annat favorittal som jag hört i kungliga sammanhang. Näst efter Prins Daniels tal till Victoria.)



Mary gör sällan någon besviken. Älskar i synnerhet överdelen på denna klänning.



Jag gillar verkligen att Märtha Louise alltid går sin egen väg vad gäller val av kläder. Här ser hon ut som en liten karamell.



Margrethe stack ut från mängden med sin gröna klänning. Och jag gillar att hon verkligen vågar. Det är sällan som hon mesar i klänningsvalet.



Mycket kan man säga, men vi har i alla fall en snygg statsministerhustru. Här har hon dessutom fått till en snygg outfit också. Katsching!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0