Störst av allt är kärleken

Det bästa igår var Daniels tal till Victoria. Det var otroligt rörande och vackert, och tårarna sprutade ur mina ögon. Att det är äkta, och väldigt stark, kärlek mellan dessa två råder det ingen tvekan om. Det fullkomligt lyser om dem.

Han berättade om en gång när Victoria skulle åka till Kina och vara borta en hel månad. Det påverkade mig extra mycket, med tanke på att mannen jag älskar nu befinner sig just i Kina, och är borta lika länge. Det svider i hjärtat, och jag saknar honom så otroligt mycket. Helst av allt skulle jag vilja ligga bredvid honom och känna hans hjärta slå. Men det går inte. Inte förrän om flera veckor.

Men om Daniel klarade av att vara utan Victoria i en månad, så borde jag klara av att vara utan Alex. För störst av allt är kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0