Utan Dig dag 2



När jag kom hem fick jag en trevlig överraskning. Ett mail från min pojkvän. De verkar ha det bra, bortsett från blåsor på tårna och lite regn och åska. Jag hade hunnit måla upp lite väl många olika scenarion på vilka hemskheter som skulle kunna hända dem, så det var skönt att bara få en bekräftelse på att allt är bra i Kina.

Det är bra här hemma i Sverige också. Försöker att inte tänka på hur länge han är borta, då blir jag bara deppig. Och tyvärr, hur glad jag än blev av hans mail, fick jag även en liten tår i ögat. Det blev så påtagligt att han inte är här, och att han inte kommer att vara det på länge. Men mest blev jag glad.


Kommentarer
Postat av: Alex

Jag har mailat dig igen! :)

This time med lite bilder. PUSS!

2010-06-19 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0