Utan dig Dig dag 5



I dag har det varit riktigt jobbigt. Kanske har det att göra med att jag blev så kärleksbombad igår med det kungliga bröllopet, och att det därför satte sina spår att komma hem till en tom lägenhet. Att det fick mig att känna mig lite extra ensam. Det som har lockat mest i dag var att ligga under täcket och gråta tills det inte fanns några tårar kvar. Men det gjorde jag inte, och det är jag glad över. Det är mycket bättre att aktivera sig och göra saker, för då hinner man inte tänka lika mycket på saknaden.

Men nu är i alla fall första helgen utan dig avklarad. Och jag vet att du har det bra i Kina, jag har ju till och med fått bilder skickade till mig. Bilder som fick alla känslor att svämma över, visst, men samtidigt blev jag otroligt glad över att se dem. Det kändes tryggt. För då fick jag se att du har det bra och att ni har kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0