Converse



I dag har det varit riktigt fint vårväder ute. Jag lämnade dock kvar vårskorna hemma när jag begav mig ut. Jag inbillade mig att det skulle vara alldeles för blött för sådana skor, men där hade jag fel. Det var helt ok underlag för tygskor.

Nu när våren förhoppningsvis är på ingång, kan det vara trevligt att införskaffa ett par nya skor. Jag känner mig riktigt sugen på ett par Converse. När jag fyllde år senast fick jag ett par svarta, som ännu är oanvända. Jag har även ett par gamla rosa, som börjar bli rejält slitna. Har länge varit sugen på någon annan färg, och det kanske är dags att äntligen slå till?

När det gäller Converse finns det en rad olika varianter och färger att välja mellan. Och jag har så svårt att välja. Funderar på att slå till på ett par med låg sula den här gången. Och färgerna som är mest aktuella för stunden är röd, mossgrön och lila. Men sådant kan ju ändras. Får ta mig en sväng förbi affären och se om jag hittar något intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0