Miss you Love



Under veckan som kommer, kommer jag att befinna mig på resande fot i Sverige. Turnéplanen ser ut som följer:

Måndag: Avresa vid kl 14:30, destination Sundsvall.
Tisdag: Sundsvall
Onsdag: Sundsvall. På eftermiddagen bär det av mot Stockholm.
Torsdag: Stockholm. På kvällen åker vi till Örebro
Fredag: Örebro. Åker hem på kvällen.

Enda natten jag kommer att tillbringa hemma är natten mellan onsdag och torsdag. Och det lär inte bli många timmar hemma i lägenheten, för kl 7 på morgonen ska jag infinna mig på Skandiabiografen.

Detta innebär att jag inte kommer att kunna träffa Alex förrän på fredag kväll. Han har tentavecka den här veckan, och har spenderat hela denna vecka med att plugga, och det fortsätter han med nästa vecka. Så det blir till att inte ses. Och det är inte roligt någonstans. Jag vänjer mig väldigt lätt vid att ha honom i närheten om kvällarna, och att då inte träffas på så många dagar känns som en halv livstid.

Men det är väl bara att bita ihop, antar jag. Och längta till fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0