Turkey - som i landet, inte som i kalkon på engelska



Det blir solsemester för min del i år igen. Innan jag och Alex ens har varit iväg på vår första resa tillsammans nu i maj, har vi bokat en resa i augusti. Resmålet är Alanya i Turkiet. Alex har varit i Turkiet tidigare, men inte just där, och jag har aldrig varit i det landet, så det ska bli kul att se vad det har att erbjuda. Jag längtar redan efter att ligga i en solstol med en drink i handen, och bara njuta av solens strålar.

Jag försöker att intala mig själv att det inte kommer att vara alltför varmt, men det är förmodligen lite naivt av mig... Jag kommer dock att se till att vara väl förberedd med solskyddsfaktor 50 den här gången. Den här gången vill jag kunna ha på mig kläder utan att nästan gråta av smärta.

Datum att längta till: 13 augusti 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0