Valborg 2010

Valborgsmässoafton firades hemma hos mig i år. Lite halvt improviserat, men trots det väldigt lyckat. Det gick förvisso inte särskilt bra med den planerade grillningen, då engångsgrillarna lade av innan alla hade hunnit grilla klart, men det löste vi med hjälp av ugnen.



Alex och David fick huvudansvaret för grillningen.



Edna fixade musik.



Även David och Marielle fick ta makten över musiken.



Jag och Alex grillade fläskkotlett.



Rickard struntade i att grilla, utan körde på nudlar och tonfisk istället. Anledning oklar.



Sedan plockades tequilan fram. Då tog festen en helt annan vändning...



... för Martin ville inte dricka tequila om det inte var pants optional.



Kristoffer trodde att han inte syntes i bild om han lutade sig tillräckligt mycket åt sidan. Han hade fel.



Fler hakade på pants optional- grejen.



Vad Mats och Martin sysslade med är jag fortfarande osäker på.



Oskar matade Martin med öl.



Ännu en som körde pants optional. Johan gick steget längre, och satte byxorna på huvudet.



Jag var självklart också med på festen, men inte så mycket på bild. Här är jag dock med Rickard.



Oskar var nog inte så sliten som han såg ut.

När de sista gick vid kl 01 på natten, hade alla dessutom fått på sig byxorna igen. Kan vara bra att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0