En dröm om något roligare



Blir nästan lite gråtfärdig när jag tittar på bilderna från Italien. Vill ha det där igen. Det var så himla mycket roligare än den gråa, tråkiga höstvardagen här hemma i Sverige, när man måste gå till jobbet fem dagar i veckan och är för trött för att orka göra något på kvällarna. Jag vill ta min pojkvän i handen och resa iväg någonstans. Bara lägga all sin energi på varandra och njuta av varandras sällskap. Det får gärna vara till något soligt ställe, men om det inte är möjligt går det bra med nästan vad som helst.

Men det är väl bara att inse att man är fast med den svenska vintern. Jag har dock två semesterdagar som måste tas ut i år, och den ledigheten kan ju kanske vara glädjande även om den är kort.


Kommentarer
Postat av: Gabs

Du vet var solen finns.... Här !!! :)

2010-11-23 @ 21:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0