Hey, I made it!!!



Efter gårdagens besvikelse loggade jag in på Ticnet en bra bit innan klockan slog 9 i morse. Jag tänkte att det var lika bra att vara förberedd i god tid, och ser man på- det gav utdelning. Jag fixade ståplatsbiljetter till Håkan Hellströms extrainsatta konsert på Cirkus i april. Och fy satan, så bra det kändes. Sprang längs korridorerna på jobbet, för att se om Linda också hade lyckats (vilket hon hade). Det blev en del hoppande och tjutande, och andra kollegor tittade ut från sina rum och undrade vad som stod på.

Nu funderar jag bara på vad jag ska göra med de två biljetter som jag har till den första konserten. Det är trots allt helt ok biljetter, nästan mittemot scenen. Viktigt att tillägga också är att det är helt fri sikt, inga pelare som skymmer. Jag har ingetp roblem med att gå två dagar i rad, det har jag gjort förut, men jag tvivlar på att Alex är så jäkla sugen på det. Och biljetterna är trots allt rätt dyra, 400 kronor styck. Så det kanske blir så att jag försöker sälja dem istället. Behöver ju inte bestämma mig justn u, men om någon är intresserad får ni gärna höra av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0