TGIF



Få saker känns roliga i dag. Jag vet inte varför, men det har varit så ett tag nu. Jag har liksom inte riktig ork till någonting, vill mest sitta i soffan och göra ingenting. Kanske har det att göra med att jag sover på tok för lite. Minst en timme till varje natt skulle förmodligen göra underverk. Men jag tror att någonting annat måste ändras också, men där har jag lite svårare att sätta fingret på VAD som måste ändras. Det kan dock vara en bra idé att försöka komma på vad det är, för jag är trött på att känna så här.

Men ett litet glädjeämne är i alla fall att det är fredag. Och fredagar är alltid lite roligare än andra vardagar. Arbetsdagen går fortare, jag slutar tidigare. I dag måste jag dock ta en sväng förbi affären innan jag åker hem, och roligare saker kan man väl göra en fredageftermiddag. Men i kväll får jag ju äntligen träffa min Alex igen, efter att inte ha sett röken av honom på hela veckan. Så jag hoppas att dagen rullar på i ett rasande tempo, så att jag kan få en kram av honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0