Back on track



Förkylning och nackspärr har under några veckor hindrat mig från att träna. Så är det alltid. När man har fått upp ångan och tycker att det är roligt att gå till gymmet, blir man sjuk och måste ta ett uppehåll tills man blir frisk. Och när man väl mår bra igen har man tappat all lust att träna, och tycker att det enbart är tråkigt och jobbigt. Nu mår min kropp bra, och jag känner att nu jäklar ska jag hamna i ett läge där jag tycker att det är roligt att träna. Det finns inga ursäkter att inte besöka gymmet minst två dagar i veckan. 

I dag har jag klarat av veckans första corepass. Vanligtvis brukar jag stanna kvar efter passet och bekanta mig med löpbandet i minst en halvtimme, men den biten skippade jag faktiskt i dag. Vilket var ok då jag ändå tränat core. På onsdag är det dags igen. Då ska jag definitivt hälsa på löpbandet innan jag går hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0