Dagen efter



Då vi kom hem så sent (eller tidigt, beroende på hur man ser det) blev det en lång sovmorgon. Jag gick upp strax innan kl 13, och Alex steg upp en snabbis vid kl 15:30 för att äta lite pizza som jag varit och köpt. Sedan gick han och la sig igen, och nu när klockan är 18 ligger han fortfarande under täcket. Han verkar vara riktigt bakis, tydligen snurrar det fortfarande en del i huvudet.

Själv mår jag prima. Tog det ju rätt så lugnt med alkoholen igår, och jag fick ju lite sömn på Marielles och Davids soffa. Tyvärr gav den sär soffan mig även jävligt ont i nacken, och den värken vill inte släppa. Förhoppningsvis ger den väl med sig under natten, för det är nog inte kul att sitta framför ett skrivbord och jobba om den ska hänga med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0