Den måste dö



Helvetes jävla skit, håriga förbannade apröv! Jag har gått och blivit sjuk. I går mådde jag hur bra som helst, men i dag har förkylningen bestämt sig för att det är dags att bryta ut. Så nu kittlar det i halsen, näsan är rinnig och med jämna mellanrum nyser jag så att det känns som att delar av hjärnan följer med ut.

Jag dricker massa te på jobbet, i ett försök att lena halsen, och jag trycker i mig apelsiner för c- vitamin ska ju vara effektivt mot sjukdom. Inte för att det verkar ge någon större effekt, men man gör ju vad man kan för att bli frisk. Om någon har en bra dunderkur mot förkylningar är ni mer än välkomna att dela med er. Att vara sjuk är nämligen det sista jag har tid med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0