Ett år med Kärleken

I dag firar jag och Alex ett år tillsammans. Galet. Det senaste året har flutit förbi så fort att jag, när jag tittar i backspegeln, knappt kan förstå hur jag hunnit med. Men även om året har gått fort, känns det som att jag har känt Alex så mycket längre än så. Det känns som att han alltid har funnits där, och jag minns knappt hur mitt liv såg ut innan jag träffade honom. Ända sedan den där första riktiga dejten var det han och jag. Det var helt rätt från början, och så självklart. Att det skulle kunna vara på något annat sätt fanns inte. Vi hörde ihop.

Han gör mig så otroligt lycklig, och jag hoppas att jag får ägna resten av mitt liv åt att göra honom lycklig. För han är det finaste jag har.

Jag älskar dig, Alex. Alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0