I mina paket

Födelsedagspresenter hör födelsedagar till, och det här är vad jag fick av mina släktingar i dag.



Skålen tillhör Mine- serien, och matchar andra skålar, glas och tallrikar som jag redan har i min ägo. Perfekt att ha sallad eller chips i. Mascara kan man aldrig ha för mycket av (även om min pojkvän förmodligen tycker annorlunda, då jag nu har tre stycken nya mascaror som ännu är oanvända). Camilla Läckbergs senaste bok har jag tänkt köpa länge, och trodde att jag gjorde så för några veckor sedan. MEn det visade sig att det var hennes förra bok, som jag redan har läst (och drabbats av tillfällig minnesförlust, och därmed glömt bort det).



Pengar kommer alltid väl till pass. I synnerhet nu, när jag måste köpa en ny vinterjacka, ridbyxor och ridhjälm. Nu ska jag bara ta mig tid att ge mig ut i affärer och inhandla dessa saker.

Tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0