Ont, det gör ont



Jag har så vansinnigt ont i nacken efter att igår ha somnat på Marielle och Davids soffa. Måste ha legat åt helvete fel, så att någon nerv kom i kläm. Jag vet inte hur jag ska göra för att smärtan ska försvinna, det spelar liksom inte någon roll om jag sitter eller står upp, lutar huvudet åt höger eller vänster, rör mig eller sitter blickstilla. Det gör ont hela tiden. Och inte nog med det. Alex har också ont i nacken. Hade det varit en vanlig sjukdom hade jag trott på teorin att det smittar, men sådan här smärta smittar ju inte. Sjukt att vi båda har ont samtidigt.

Det känns inte så lockande att sitta vid ett skrivbord en hel dag och knappa på en dator. Jag tror inte att det är den ultimata kroppsställningen om man vill bli bra, och åtta timmars helvete är det sista jag behöver. Jag får försöka pilla i mig värktabletter och hoppas att det funkar. Alternativt ta mig en rejäl sup, det brukar ju vara en medicin som i många fall funkar.

Har någon något annat bra tips, får ni gärna höra av er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0