Inte så bra, men det börjar ordna upp sig



I dag har inte varit någon bra dag. Varför?

1. Jag har pendlat mellan att vilja skrika så högt att lungorna går sönder, till att gråta sönder ögonen. Varför vet jag inte, bara att viljan var väldigt stark. Men jag avstod från bådadera, och satt tyst och snällt inne på mitt kontor.

2. Det första som hände när jag kom till jobbet var att jag lyckades hälla yoghurt över hela kjolen. Den blev alldeles vit och kladdig framtill, och det var bara rena flaxen att den är gråmelerad och att det inte syntes alltför mycket när man väl fått bort det värsta.

3. Jag måste ha varit väldigt trött i morse. Så trött att jag satte på mig trosorna ut och in, men jag upptäckte det inte förrän senare på förmiddagen. Inte konstigt att det inte kändes helt hundra.

Men allt har inte varit skit. Jag gräddade ett gäng pannkakor till middag (och matlådor för resten av veckan), och det är tamejtusan inte illa alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0