Min bästa accessoar



Min bästa accessoar är min pojkvän. Med honom vid min sida känner jag mig snyggare, smartare och bättre på alla sätt och vis. Han lyfter mig när jag känner mig nere, och han får mig att flyga fram på rosa fluffiga moln i Kärlekens land (lite som när Aladdin och Jasmine åker runt på den flygande mattan, och sjunger En helt ny värld). En bättre pojkvän hade jag inte kunnat ha, och jag tycker faktiskt att jag förtjänar honom. Det var min tur nu, och jag tänker hålla fast i honom för allt vad tygen håller. Jag är så lycklig med dig, baby.

För övrigt är även mina blåa glajjor en stor favorit, och utsikten i bakgrunden bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0