Raindrops are falling on my head



Vädret verkar ha drabbats av schizofreni den här veckan. Riktigt fint och soligt på förmiddagen, men framåt eftermiddagen kommer regnet. I dag kände jag mig extra snuvad, då jag var inställd på att ta en promenad i solen på lunchen. Men lagom till att jag tänkte gå ut, började regnet ösa ner från himlen, och det var bara att snällt stanna inomhus.

Jag tog igen lite av den där promenaden med en powerwalk när jag kom hem från jobbet. Solen sken och det var riktigt trevligt väder ute. Tills det att det började småregna. Tack och lov hann jag hem innan regnet ändrade skepnad och blev värre. Så tyvärr blev min planerade timmeslånga promenad bara hälften så lång. Men jag får försöka se det positivt, att jag kom iväg överhuvudtaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0