Dagens

Humör: Jag är på rätt bra humör. Det var skönt att vara ledig fyra dagar, och det här är en kort arbetsvecka. På fredagar slutar jag ju dessutom tidigt, vilket gör veckan än mer angenäm. Förhoppningsvis lyckas jag fylla den med angenäma aktiviteter också. Just nu är det tomt i almanackan.
Energinivå (skala 1-10): 6. Egentligen borde jag vara mer utvilad än vad jag är. Det har inte varit några problem under helgen, men nu helt plötsligt är jag jobbigt trött igen. Det hade inte skadat att sova ytterligare ett par timmar i morse.
Skor: Svarta Converse.
Önskan: Att det blir lika härligt väder i dag som det var igår. Och att jag ska orka ge mig ut och jogga i kväll. Jag drömmer fortfarande om att bli en sån som gärna ger sig ut och springer. 
Låt som vägrar släppa taget: Snow Patrol - Chasing Cars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0