Dagens

Humör: Trött, vilket inte är så konstigt med tanke på att jag somnade på tok för sent igår. Men samtidigt ganska glad. Hade jag varit pigagre hade det här varit en toppendag.
Energinivå på en skala 1-10: 5. Hade jag varit hemma hade jag garanterat legat och sovit. Men det kan man inte göra på jobbet. Kanske ska dricka lite te och se om det hjälper mot segheten?
Skor: Lila Converse. Fast de är fejk och köpta i Turkiet. Dock en jäkligt bra kopia, enda skillnaden jag märker är att de är lite varmare än originalen.
Önskan: Att den här arbetsdagen ska försvinna fort. Jag vill att det ska bli torsdag eftermiddag, så att man kan få gå hem och vara ledig i fyra dagar. Jag behöver lite ledighet.
Låt som vägrar släppa taget: Håkan Hellström - Man måste dö några gånger innan man kan leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0