Hälsoutmaningen dag 12



Jag förstår att ni håller på att förgås av nyfikenhet på hur det går för mig i min lilla hälsoutmaning. Jag kan lugna er, och säga att det går finfint. Jag hade vänner över på middag förra helgen, och då blev det en chokladfondant, och när Alex fyllde år åt jag en liten bit tårta. Utöver det har jag hållit mig i styr, och tagit mina små promenader som jag ska. Jag var till och med ute och joggade i förrgår (visserligen inte så länge, men ändå). Och jag är inte alls lika sötsugen nu som jag var för ett par veckor sedan. Då ville jag ha choklad mest hela tiden, nu är det enkelt att tacka nej när Alex sitter bredvid och moffar födelsedagschoklad. Fast lite kladdkaka hade fan inte suttit fel...


Kommentarer
Postat av: Anonym

sV: gick super!;)

2011-04-08 @ 16:52:14
URL: http://ffridaskogefors.blogg.se/
Postat av: Jessica Sidenros

sv: tack så mkt! :)

2011-04-08 @ 23:41:17
URL: http://sidenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0