Ingen vanlig dag, utan en riktig skitdag



I dag har inte varit någon bra dag. Vid lunchtid fick jag så vansinnigt ont i nacke och skuldra att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men snål som jag är vägrade jag att gå hem (jag är ju inte sjuk), utan satt kvar vid mitt skrivbord till kl 17. Väl hemma har jag inte gjort något annat än att titta på Grey's Anatomy. Det är min senaste drog, även om jag har sett i stort sett alla avsnitt tidigare.
Jag har i och för sig hunnit med att duscha och tvätta håret, vilket var extra viktigt då vi är bortbjudna på middag i morgon. En liten värktablett av det starkare slaget har jag också passat på att svälja, för jag vill verkligen kunna sova i natt. Hatar att ligga och vrida mig utan att någon sovställning fungerar.

Nu väntar John Blund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0