Ingen vidare gasell



För första gången i mitt liv har jag i dag varit ute och joggat. Jag har sprungit lite på löpbandet, men aldrig joggat "på riktigt", ute i naturen. Om man nu kan kalla Mälarhöjdens villaområde för naturen. För det var där jag var ute och sprang i dag. Fy satan. Jag trodde att jag skulle dö. Det gjorde ont överallt, och lungorna var nära att sprängas, alternativt brinna upp. Det där med att bli en löparmänniska känns avlägset just nu. Men jag antar att man inte ska ge upp så lätt.

Jag slutade när jag inte orkade mer. Resultatet:
1.9 km
ca 11- 12 minuter


Kommentarer
Postat av: Sebastian Holmström

Som svar på en kommentar från min blogg.

Javisst är det Gotham City! Batman präglade min barndom, och en viss förälskelse ligger väl helt enkelt kvar inom mig. Inte tokigt vad jag gillar den tröjan.

2011-04-06 @ 22:47:38
URL: http://sebastianholmstrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-04-07 @ 01:46:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0