Jag kräver hämnd



Jag är riktigt jäkla förbannad. Så arg att det pyser rök ur öronen och sprutar eld ur munnen så fort jag försöker prata. Det händer inte så ofta, jag är ganska from och beskedlig av mig, men jag kan inte acceptera när så kallade vänner snackar skit bakom ryggen på mig och de jag tycker om. Det är dessutom inte första gången som den här tjejen går så långt över gränsen att hon är halvvägs till Mongoliet vid det här laget. Hon är så sjukt bitter, och drar sig inte för att ösa ur sig en massa skit i sin blogg (som jag antar att hon tror att ingen läser...?). Och sedan ska hon vara trevlig och gullig när man träffar henne face to face. Jag köper inte det.

Jag tänker inte längre tolerera hennes skitsnack. Hon ska få veta att hon lever, och jag hoppas så in i helvete att hon skäms så att öronen ramlar av när jag konfronterar henne. För det hon sysslar med är inte ok. Man kastar inte skit på mig eller min pojkvän ostraffat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0