Lägesrapport

Dåligt:

- Dumma cashewnötter.
- Jag somnade på soffan igår, och sov inte särskilt bra när jag väl la mig i sängen.
- Jag orkade inte tvätta håret igår, vilket inte är bra med tanke på att jag ska ut på middag i kväll.
- Dumma, dumma Kate och William med deras fredagsbröllop.
- Drömde att mormor hade vunnit en lägenhet i stan, som var värd 25 miljoner kronor. Hon såg inte någon anledning att bo där själv, så jag och Alex skulle få den lägenheten. Men det var bara en elak dröm.


Bra:

- Det är gott med cashewnötter.
- Fredag, fredag, fredag!!!
- Solen skiner.
- Jag ska ut och äta med Helene och Linnea i kväll. Eller, Linnea kommer lite senare, hon fick förhinder till själva middagen och satsar på en öl efter istället.
- Jag har den finaste pojkvännen i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0