Läget just nu

Jisses, ibland springer tiden iväg. Senast jag tittade på klockan var hon 10:09, och nu helt plötsligt är hon 12:49. Vad hände? Inte för att jag klagar, det är bara skönt att arbetsdagen rullar på, men lite förvånad är jag. Jag önskar att jag sprang lika fort som tiden. Det kommer aldrig att hända.

Annars då? Jo tack, bra bortsett från att jag fortfarande har galet ont i nacke och skuldra. Hade lite problem med att sova i natt, låg och vände och vred på mig och försökte hitta bekväma sovställningar. Men det är svårt när allt gör ont.

Och nu ska jag ta en sväng förbi receptionen och se om det finns någon frukt kvar. Vindruvor är att föredra.


Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :)

2011-04-07 @ 15:36:37
URL: http://thelifeofannika.blogg.se/
Postat av: Victoria Eklund

Sv: ja det tycker jag, det var riktigt gott! :)

kram

2011-04-07 @ 18:33:47
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0